Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '12

 
Kategori
Sinema
 

Sen Kimsin? Tolga Çevik Komedi Dükkanına takılı mı kalmış?

Sen Kimsin? Tolga Çevik Komedi Dükkanına takılı mı kalmış?
 

Filme hiçbir eleştirel ve övgüsel yazı okumadan gittim. Ancak yine de önyargılarım vardı hem de olumlu... Çünkü Tolga Çevik Komedi Dükkanı’nda beni epey etkileyen ve eğlendiren bir oyuncu çünkü… O bunu hak eden biri…

Beğendiğin bir oyuncu olunca beklentileriniz doğal olarak artmış oluyor… Eski yaptıklarından daha iyi şeyler bekliyorsunuz… Çıta kendiliğinden yükseliyor… Fakat tam bir hayal kırıklığı yaşadım… Senaryonun elle tutulur tarafı yoktu… Hatta sıradanın sıradanı bir senaryo, birde Tolga Çevik oynasın da görün siz oyunculuğun nasıl olduğunu denmiş gibi geldi bana… Komedi Dükkanı’nda zeka öne çıkarılıyordu… Filmde ise görsellik ve oyunculuk öne çıkarılmaya çalışılmış… Komedi asıl zekaya seslenmedikçe hep yavan kalır. Bende uyanan duygu buydu işte: Yavan…

Bakın amacım filmi yerden yere vurmak değil. Çalışılmış, emek verilmiş… Ancak dediğim gibi amaç Tolga Çevik’in oyunculuğunu öne çıkarmak olunca (bana göre) beklentilerimin çok altında kaldı… Komedi de tek adamlık devirleri biteli çok oldu… Tek bir adam bir filmi kurtarmıyor artık… Hele hele beyni serinletecek senaryolar olmazsa hiç olmuyor…

Şunu da eklemeden geçemeyeceğim; oğlum çok ama çok mutluydu… 13 yaşındaki oğlumla seyrettim filmi… O gülmekten yerlere yattı…

Bu blog Sinema sitesinde de yayınlanmaktadır

 
Toplam blog
: 615
: 948
Kayıt tarihi
: 25.06.10
 
 

1959 Denizli doğumluyum.. İ.Ü. İktisat Mezunuyum.. Emekliyim ve hala çalışıyorum.. Yaşam bizden önce..