Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Eylül '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Sen kimsin?

Sen kimsin?
 

Sen kimsin?

tanımak istiyorum seni

hatta bilmek en ücra köşelerde kalmış tüm düşüncelerini çözmek istiyorum...

İstiyorum hani, zaman zaman dalıp gider ya gözlerin öylesine boşluğa

Beni düşündüğünü söylediğinde bile,

hatta ta gözlerimin içinde kaybolduğunu bildiğim zamanlarda bile.

Üstelik kendimi arayıp bulamamışken

Değişken ruhumun girdaplarında

ta aşağılara çekilip kaybolurken...

Ve tekrar gün ışığına çıkma çabam sürerken...

Ve hatta ,bu yaşıma gelmiş kendimi tanıyamamış, çözememişken...

Kendimi terkedip seni çözmek, seni derinliğine tanımak istiyorum

Kendimi boşvermişken

Seni boşvermek istemiyorum.

Diyorlar ki önemliymiş bir insanın kendini tanıması

Ne istediğini, neyle mutlu olacağını anlaması

Çok önemliymiş hatta !

Ama bilmiyorlar

Hayat, ne yazık ki iki kişilik yaşanmıyor her zaman...

Hep bir taraf ,sanki daha az,daha kendince

Daha bağımlı daha özverili yaşıyor

Sanmayın ki şikayetçiyim

Sadece idare edin, bu arada sıradaki sitemlerimi

Ama size tavsiyem

Oldukça erken zamanda tanıyın kendinizi

Tanıyın ki, olur ya belki o olur sizi çözmek isteyen

Ama eşitlikten yanaysanız

Aşktan bile medet ummayın...

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..