Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '07

 
Kategori
Psikoloji
Okunma Sayısı
632
 

Sen kimsin ölüm?(2)

Sen kimsin ölüm?(2)
 

Yağmurun ıslaklığı, rüzgarla yüzüme vuran acı.Uçuşan eteklerim.Deniz:mavi cennetim, mavi cehennemim.Son duanı et küçük kız, bu Tanrı’nın seni çağırdığı an…

Hayattan tuhaf bir ayrılık benimkisi, uyanıkken gördüğüm kabusa uyuyan güzel olarak son vermek.Dokunsalar dağılabilirim;nereye gittiğimi bilmiyorum;hangi yolu seçeceğimi de.Bir yere varacak kadar yürüyebilirim ama karanlıkta yeterince uzağı göremiyorum.Güneş doğar ve aydınlatır dediler ama dünya yörüngesini terk edebilir;güneş parlamaktan vazgeçebilir ve ben yorgunum.Nerede olduğumun önemi yok.Ölüm her yerdedir.

Cennetten kovuldum, dünyadan dışlandım ve içimdeki saati kurdum uykuya.Yelkovanı akrebe doğru iten gözyaşları;yıllar şimdi içimde akıyor…

Tik Tak…Tik Tak…Ve dalgalar…”Yaşadıklarını kar sayma/yaşadığın kadar yakınsın sonuna.”

Uyum bir doğa yasası.Ölümüm doğanın kucağında olmalı.Denizin tuzu yok etmeli ölümün kokusunu;saçlarım yosunlar kadar canlı;gözlerim gökyüzü kadar mavi kalmalı.İçimde kopan fırtına artık dinsin ve annemin karnında unuttuğum kanatlarım yeniden çıksın gövdemde.Uçmak bir unutuştur.Unutmaktır yüzünün nimetlerini;unutmaktır seni bekleyenleri, seni sevenleri. Hayat bir ölümdür, aşk bir uçurum.”Açtım kanatlarımı ki deniz sevsin beni, dalgalar okşasın saçlarımı.Şimdi sahip olduğum tek şey söylemeyi unuttuklarım.Seni sevmiştim hayat, sen beni yakalamıştım aşk tam düşerken ve unutmuştun bir uçurumun kenarında bir zaman.

Başkasının hayatını yaşamaktansa seni seçtim ölüm;uçurumun kenarındaki bu yağmurlu geceyi.Sen kimsin ölüm?Ben kimdim;o güneşli gözlerle, sağanaklar yerine?Kimdi beni sevenler?Kırık can;denizin içinde yüzen parçalarım.Ölümün yükselişiyle güneş doğar ve kana bular geceyi…
...
"Ölüm,
neredesin canım?
çok özledim,
gel artık."(Sabiha Rana)

"Uyumaya değil
rüyalarıma gidiyorum,
orada yaşayacağım isteyimce
uyanıkken hiç yaşayamadığım."(Aziz Nesin)
...
"Hakkın yok üşümeye, ağlamaya, gülmeye
unutma ölüsün sen, boş bir kalıpsın cansız

Her şey geride kaldı, ne sandın yalan dünya
gördüğün gibi işte bir ölüm var yalansız."(Ümit Y.Oğuzcan)

(resim ligeia'dan, Olympos'da bir uçurum)

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

"Geniş kanatları boşlukta simsiyah açılan ve arkasında güneş doğmayan büyük kapıdan geçince başlayacak bitmeyen sükunlu gece..." (Y.Kemal)

Ahmet Güreşçioğlu 
 01.11.2007 0:33
Cevap :
katkınız için teşekkürler...sevgilerimle  01.11.2007 18:35
 

''seni sevmiştim HAYAT, sen beni yakalamıştın aşk tam düşerken'' çok güzel yazmışsınız. Bazen özlemiyo değilim ölümü, gelsede benide alsa götürse.. Bagırıcam bende Ölümm nerdesin canım? çok özledim gel artık . içimde öyle bi acı varki, sadece seslendiğimin gelip dindirecegi bişe sanki.. dayanılmaz, tarif edilmez.. çok güzel bi yazıydı. yüreğinize saglık. sevgiler...

Brunette 
 31.10.2007 22:28
Cevap :
teşekkürler;hayatınızın tökezlediği her an aşkın sizi düşmekten kurtarması dileğiyle...sevgiler  01.11.2007 18:36
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
 
Toplam blog
: 39
Toplam yorum
: 71
Toplam mesaj
: 24
Ort. okunma sayısı
: 1436
Kayıt tarihi
: 24.06.07
 
 

19 yaşında İstanbul Üniversitesi'nde amerikan edebiyatı öğrencisiyim. Hobilerim: okumak, yazmak, fil..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster