Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sen koy kuralları

Gönderilmemiş Mektuplar \ Sayfa 38

Bu aşkın kurallarını sen koy. Bana bırakırsan diğer her iş gibi bunu da elime yüzüme bulaştırırım. Eminim sen daha iyi başarırsın.
Sen koy kuralları; ben bitmez tükenmez isteklerim ve kıskançlıklarımla seni bunaltmak istemiyorum. Bilirsin; yersiz ve saçma kıskançlıklarımı, bazen çok başını ağrıtır, biliyorum. Saçma sapan isteklerle amaçsızca seni yormak istemiyorum.
Sen koy kuralları; yanlış kurulmuş cümlelerle seni ağlatmak istemiyorum. Bir espiri cümlesi kurmaya çalışırken dudaklarımdan bilinçsizce tersleme cümleleri dökülen zamanlar pek de az değil. Bin kere düşünerek kurduğum cümllerimde bile seni az mı kırdım? Yanlış kurulmuş cümlelerim seni üzsün istemiyorum.
Sen koy kuralları; aynı cümleleri binlerce kez söyleyip değerini azaltmak istemiyorum. Her saniye içimde oluşan o isteği bastıramayıp, "Seni seviyorum" cümlesini eskitmekten korkuyorum.
Sen koy kuralları; ben beceremem, biliyorum. Senin kurallarınla oynayalım aşk denen bu oyunu. Üzmek ya da üzülmek istemiyorum. Sadece sevmek istiyorum, yanında biraz da sevilmek.
Sen koy kuralları; beraber oynayalım. Seni bekliyorum.
 
Toplam blog
: 69
: 1239
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

1990 Kasım 14 doğumluyum... Üniversiteye hazırlanmaktayım. Oldukça sık yazarım; şiir ya da deneme be..