Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '10

 
Kategori
Şiir
 

Sen Mehmet'sin, yılmazsın

Sen Mehmet'sin, yılmazsın
 

Mehmetçik Heykeli- Polatlı


''Sen Mehmet'sin, omuzların Anadolu Yaylası,

Aladağlar, Toroslar dev gibi gövden.''

Yel kayadan ne alır ki Mehmedim!

Tarihi sen yaptın. Ne yazarsa yazsınlar...

''Yüzyıllardır bu ordu Türk Yurdu'nu koruyor''

Şehitleri, gazileri arkasında duruyor.

Su gider de kum kalır Mehmedim!

Tarihi sen yaptın. Ne atarsa atsınlar...

''İlim, irfan ocağından'' yetiştin,

Ömür boyu bir çeşmeden su içtin.

Çeşme kurur, vatan kalır Mehmedim!

Tarihi sen yaptın. Ne derlerse desinler...

''Yere düşmekle cevher sakıt olmaz kadr-ü kıymetten''

Sen yüreksin, sana zarar gelmez bu Millet'ten.

Varsın azgın dalgalar çarpsın Mehmedim!

Tarihi sen yaptın. Ne tutarsa tutsunlar...

Senin kökün sudadır, üç bin yıllık çınarsın,

Sönmezsin; vatan, millet aşkı ile yanarsın.

Varsın yedi düvel birleşsin Mehmedim!

Tarihi sen yaptın. Ne satarsa satsınlar...

Savaş nedir bilirsin, ihaneti anlarsın,

Kuzu postunda kurtları da tanırsın.

Sen Mustafa Kemal'in askerisin Mehmedim!

Tarihi sen yaptın. Ne yazarsa yazsınlar...

****Türk Silahlı Kuvvetleri'nin kahraman er, erbaş, uzman, sivil personeli, astsubay, subay, general, amiralleri, emeklileri ile şehit ve gazilerine ithaf edilmiştir.

Adnan TOKDEMİR

 
Toplam blog
: 54
: 1444
Kayıt tarihi
: 07.03.08
 
 

Artvin Şavşat doğumlu, İstiklal Savaşı Gazisi oğluyum. Emekli subayım. Binicilik Engel Atlama mil..