Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

perihan reyhan ALKAN

http://blog.milliyet.com.tr/pra

01 Ağustos '09

 
Kategori
Deneme
 

Sen mi gittin, ben mi kaldım?!!

Sen mi gittin, ben mi kaldım?!!
 

Her giden bir şarkı bıraktı ardında, kendinden de bir şeylerle andaç.

Sen; sen tüm şarkıları, tüm makamları bıraktın, yanında da götürerek, aynı zamanda benden bir şeyleri de takıp peşine!

Giden midir terk eden, kalan mı bilemedim?

Kalan olmalı zannımca, öyle ya, bitmeseydi bir şeyler kalanda, bitirmeseydi için için bir şeyleri, giden niye gitsindi ki?

Öyle de olsa, ben seni herşeye rağmen, hiçbir zaman terk etmedim ki!

Öylesi çabaladın ki öldürmelere, öylesi koşturdun ki her gün biraz daha yeşertmeye çalıştığım filizlerimi kırmaya, öldürmelere tüm duygularımı öylesi hızlı koştun ki!

İşte o nedenle ki bilemiyorum; sen mi terk ettin beni gidişinle, ben mi kalışımla seni?!

Saman alevi şevklerle oluşu gelişinin nelere mal oldu bilemezsin, bilemezsin ne denli çoktu ve darmadağınık; un ufak her bir hücremde serpelediğin, serpeleyip de bıraktığın cam kırıkları. Nasıl acıtmaktalar bilemezsin yüreğimden başlayarak her bir zerremi, nasıl dağlar bıraktığın ateş topları bilemezsin.

Şimdi hiçliği büyüyor yaşamın, her gelen günle biraz daha. Her yeni gün katledip umutları; dörtnala koşan atının terkisine atarak, doludizgin koşturuyor hiçliğin sonsuzluğunda.

Her gün bir teli daha kopuyor yaşamın!..

 
Toplam blog
: 290
: 553
Kayıt tarihi
: 11.03.08
 
 

İlk ve orta öğrenimimi Gölcük/ Kocaeli, lise ve üniversite öğrenimimi Ankarada gördüm. İlk okuldan..