Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Sen misin?

Sen misin?
 

ben sevgiye atarken ilmekişlediğim boynuma göre olmuş


ne kadar sürecek daha

bu sessiz bekleyiş?

keşkelere bir adım daha yaklaşırken

yarını beklerken acabalarla

bir bugünü daha bitirecek miyiz?

kaybetmemek için içimdeki seni

soluk soluğa kalacak kadar

çalışıp çabalamış, yorulmuşum da

göğsüm inip kalkarken hızla

denedim, denedim nefes alamıyorum

bir mengeneye sıkışmış gibi

daraldım kabıma sığamıyorum

farkına varırsın diye beklerken

ömrümü yemişim hiç hissetmeden

bir inat bir gurur uğruna derken

yitirmişim kendimi bulamıyorum

her gece koynuma aldığım yastık

inan ki bana senden daha sadık

sen yanımdayken bile uzakta

yastığımsa acılarıma en canlı tanık

eşyalara anlam yüklüyorken ben

bu kadar gamsız bi haber misin?

ben sevgimi ilmek ilmek işlerken

diğer ucundan söken sen misin?

 
Toplam blog
: 114
: 309
Kayıt tarihi
: 20.08.09
 
 

Antalya' yı mesken tutmuş ,ruhu bu özgür şehirde tutsak biriyim... Beden eğitimi öğretmeniyim. 12 yı..