Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '11

 
Kategori
İnançlar
 

Sen namaz kılma kardeşim!

Sen namaz kılma kardeşim!
 

Yoksulu doyurmayan,
Yetime el uzatmayan,
Masumun hakkını aramaya çıkmayan,
Yaşlıya hürmet, küçüğe şefkat beslemeyen,
Yolda kalmışa yardım etmeyen,
Muhtaç olanın muhtacını gidermeyen,
Dul kadınlara tacizden başka bir yaklaşımda bulunmayan
ve zalime baş kaldırmayan;
Namazı da kılmayı versin arkadaş!

Başımıza ne geliyorsa, böylelerinin yüzünden geliyor. Adam namaza:
- Ben şimdi namaz kılacağım, ardından nafileleri, onun için beni rahatsız etmeyin, diye duyurusunu yaparak kalkıyor.
Tuttuğu Oruç ise tam felaket. Biri sorsa da, "ben oruçluyum, takatım gücüm yoktur" diyebilmek için firsat bulsa.
Bir iftar sofrası veriyor, Sultan Süleyman dahi oturmamıştır böyle sofraya. Sofrayı başkaları ile paylaşsa yine neyse, çağırdığı kişinin de ince hesabını yapıyor,
- Bugün ben onu çağırdım, elbet haftaya o da beni çağırır, diye

Ama Ezan'ı duymayı versin, böbürlenerek bir kalkar ki, Maun suresindeki ayet bile utanır!
Kıldığı namazı da yedi aleme duyurmadan zaten yatıp uyumaz.
Twitter'de "Ben şimdi namaza kalkıyorum" diye mesajı attıktan sonra, Facebook'ta da tüm arkadaşlarına "Ezan okundu hadin namaza "demeyi unutmaz.
Böylece herkes onun ne Mümin insan olduğunu görsün ister.
Herkes "Yahu ne Müslüman adam, hiç namazını kaçırmıyor" demesini bekler.
Herkesin, "ALLAH kabul etsin" diye yorum yazmasını ister.
Sen Namaz kılma kardeşim! Senin Namazın beni bu dinden soğutuyor!
Oruç hele hiç tutma, senin orucun bu dine zarar vermekten başka bir işe yaramıyor!
Hakkın kelamını ise hiç ağzına dahi alma, senin ağzından çıkan herşey zehir zemberek oluyor!
Hatta din ile alakalı tek kelime etme, senin gibilerinin yüzünden bu dinle alay edildiğinde, yüreği incinen yine biz oluyoruz.

Zaten sen Müslüman felan da değilsin, boşuna böbürlenme!
Sen Kuran okuyorsun ama Kuran'ın sana lanet okuduğunun farkında bile değilsin.

Gidersin paranı yosmalara yedirirsin ama ağzına bir lokmacık domuz eti girse, dükkan sahibine dünyayı cehennem edersin.
Develeri yutarsın ama sineği süzersin!
ALLAH aşkına, sen namaz kılma kardeşim!

İslam alemine ömründe bir kez olsun bir iyilik eyle; sen Namaz kılma kardeşim!



Mustafa Çelebi 

 
Toplam blog
: 103
: 2332
Kayıt tarihi
: 31.10.09
 
 

1974 Almanya- Krefeld doğumluyum. Aslen Malatyalıyım. Lise mezunuyum ve Web tasarımı ile uğraşıyo..