Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '16

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Sen Nasıl Erkekleri Seviyorsun?

Sen Nasıl Erkekleri Seviyorsun?
 

Erkekler


ERKEKLERİ SEVİYORUM

Bazı erkekler var ki; bir kadın gördüğünde onun da birinin annesi, kız kardeşi ya da kızı olduğunun farkında olan. İşte ben o erkekleri seviyorum…

Öyle erkekler var ki; bir kadın gördüğünde o yorulmasın, incinmesin diye hemen kendisini yardıma koşan. İşte ben o erkekleri seviyorum…

Bazı erkekler var ki; bir kadınla birlikte büyüyebileceğinin, olgunlaşıp el ele, omuz omuza yürüyebileceğinin farkında olan. İşte ben o erkekleri seviyorum...

Öyle erkekler var ki; bir kadının gözlerine baktığında ruhuyla temas kurabilen, onun gözlerinde sevgiyi, aşkı hatırlayabilen. İşte ben o erkekleri seviyorum.

Bazı erkekler var ki; kadının yaratan, üreten, şefkat içeren dişi enerjisini kendi içinde de hissedebilen. İşte ben o erkekleri seviyorum.

Öyle erkekler var ki; tek bir kadını yüreğinde taşıyabilen, onu hayatının kraliçesi yapabilen. İşte ben o erkekleri seviyorum.

Bazı erkekler var ki; hatasını anladığında özür dileyebilen, değer gördüğünde teşekkür edebilen. İşte ben o erkekleri seviyorum.

Öyle erkekler var ki; kadının halini, hatırını soran, duygularını düşüncelerini önemseyen, onu nadide bir çiçek gibi koklayan. İşte ben o erkekleri seviyorum.

Bazı erkekler var ki; kadınıyla kendini bir gören, öteki kanadımsın, gel beraber uçalım aşka diyen. İşte ben o erkekleri seviyorum.

Öyle  erkekler var ki, tüm bu meziyetleri onur duyarak aleni yapan ve böyle erkeklerin çoğalmasına vesile olan. İşte ben onları daha çok seviyorum ve onlara teşekkür ediyorum…

Şimdiye kadar bir kadın henüz böyle bir erkekle karşılaşmadıysa o erkek yok anlamına gelmez. Henüz karşısına çıkmamıştır. Ya da fark etmemiştir. O zaman, önce kendi içimizdeki erkeği iyileştirelim… Kadın bilinçaltındaki, zihnindeki, kalbindeki erkeği iyileştirdikçe böyle erkekler çoğalacaktır… Ve erkeklerin içindeki güzelliği, saygıyı, sevgiyi, şefkati yansıtabilmelerine izin verelim. Ve her yansıttıklarında onları onurlandırmayı hatırlayalım.

Bazı erkekler var ki; bu yazıyı okuyup onları fark ettiğim için mutlu olup teşekkür edecek :)  İşte ben o erkekleri seviyorum :)  ve onları kendilerini daha fazla göstermeleri için model olmaya davet ediyorum… Çünkü dünyamızın güzel geleceği için sizlerin çoğalmanıza ihtiyacımız var…

Son söz de Hacı Bektaş Veli’den olsun J

‘’ Erkek dişi sorulmaz, muhabbetin dilinde,

    Hak’kın yarattığı her şey yerli yerinde.

   Bizim nazarımızda, kadın erkek yok.

   Noksanlıkla, eksiklik, senin görüşlerinde. ‘’

Sevgi ve sağlıkla ilerleyin...

Arzu Bıyıklıoğlu

NLP Uzmanı ve Yaşam Koçu

 instagram @arzu.biyiklioglu

www.arzubiyiklioglu.com

 
Toplam blog
: 521
: 474
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

1971 doğumlu Arzu Bıyıklıoğlu uluslararası sertifikalı Yaşam Koçu, NLP Uzmanı, NLP Eğitmeni ve Re..