Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '16

 
Kategori
Şiir
 

Sen ne anlarsın sevmekten

Sen ne anlarsın sevmekten
 

sen de öyle bakarsın bana

kimbilir ...

kaç kez düşersin toprağa

ne anlarım ben sensiz düşlerden

ne anlarım senli sokaklardan

her defasında yeniden derim

yeniden kıl beni

kalırım bir başıma boynum bükük

kimsesiz ve öksüz bağrımda

ve sen anlamazsın

ne fayda

ne fayda

gözyaşlarım kirlerini arındırıyor sensizliğin

güneşim aydınlanmıyor

her defasında her satırda sana akıyor

seni içimden temizleyemediğime yanarım

kim kanar benim umutlarıma

güzel ve özel kadın diye

sessizdim daha da sessizliğe büründüm

nerelerdesin

nerelerdeyim

efendim diyebilmekti

seninle büyümekti sokaklarında

gözlerden uzak, gözüne yakın

sefaletten değildi, sefil düşlerim

sensizlikte benim hayatım

azala azala çürüyorum işte

nemlendi gönlümün duvarları

çok geldim belki de sana

unutayım diye kendime bakmayı unuttum

güzel kadın dedim

saçlarını yoldurdun

neden bilemedim ama

bildiğim tek şey sevmekti

sen güzel bakamadın

belki de bakmak istemedin

güzeli bulamasın

bulamazsın da

içimin sızlandığı gecelerim vardı

yorganıma sarılır sırılsıklam olurdu izlerim

duvarlardan dökülürdü terlerim

ışıklı uyuyamam ben 

alıştım karanlığa gömülmekten

ne kötülük ettim sana

sabahıma yokları verdin

ne camlarım kaldı açmak için

ne de güllerim kaldı kokmak için

soldu avuçlarımda

şehrin ortasındayım çaresiz

ne yana dönsem tüm işaret sen

ıslak gözler görsem irkilirm

öyle hissederim ki beton kaplanmış düşlerin

kurduğum hayallarim sıvasız kalmış bilirim

kendime anlatır kendim dinlerim

bakmaya kıyamazken senlere

inanamadım

inanmak istemedim

sen bile inançsızdın inanmak istemeyecek kadar

sen öyle bakardın dokundun bitti

ne anlarsın sen sevmekten

sevilmekten

varsın unutulsun zamanımız

unutulsunda yenik düşmesin gözlerim hasrete

elbet birgün hatırlarsın

ama ben unutmuş gibi yaparım seni

canım anım olduğunu nerden bilirsin 

sen öyle bakakalırsın cesaretsiz gözlerde,

ne anlarım seni

ne de anladın beni

sen öyle bakakalırsın 

aşk dersin aşksızın olur ömrünce

ve ben yol alırım senden önce

giderim..

giderim..

aşk ile...

 

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..