Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '13

 
Kategori
Şiir
 

Sen ne olmak isterdin?

Parantez olmak isterdim;

Sana ait olan herşeyi içine alıp dışındakileri yok sayabilmek için.

Kesme işareti olmak isterdim;

Sana bağlı sana ait olabilmek için.

Tırnak işareti olmak isterdim;

Senin ağzından dökülen bir kelime olabilmek için.

İki nokta üst üste olmak isterdim;

Sonrasında sana duygularımı anlatabilmek için.

Virgül olmak isterdim;

Senin için sevgi sözcüklerini sıralayabilmek için.

Üç nokta olmak isterdim;

Hayallerimi anlatabilmek için.

Nokta olmak isterdim;

Sonu güzel bitmiş bir hikayeye konabilmek için.

Oysa ben sadece soru işaretiyim;

Sonu gelmeyen soruların sonuna konan.

Peki ya sen? 

 
Toplam blog
: 6
: 3337
Kayıt tarihi
: 24.03.12
 
 

9  Eylül Üniversitesinde okuyorum. Öğretmen adayıyım... Bilgisayarla uğraşmaktan, kitap okuma..