Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '20

 
Kategori
Şiir
 

Sen O Oluyorsun

 

Ben sana ne diye seslensem

Sen birden o oluyorsun 

Çiçeğim diyorum mesela

Tam da bir çölün ortasında

Herşeye inat  apansız

Açıveriyorsun  bir gece vakti

Çeviriyorsun başını çöl yıldızlarına

O an bir bir dökülüyorlar  yapraklarına 

Ne yıldızların hükmü kalıyor ne coğrafya renklerinin

 

Ben sana ne diye seslensem

Sen birden o oluyorsun

Ben sana yavrum diyorum mesela

Koşuveriyorsun tüm çocukluğunu alıp yanına

Elinde şeytan uçurtmaların cebinde topaçların

Taştan kuleler yapıyorsun beyaz penceremin önünde

Oynanmamış oyunlar kuruyorsun kahkahalar içinde

Kağıttan gemilerin var senin rüzgarda yüzüyor

Uçurtmalarını salmışsın yağmur sularına

Al beni hadi durma  koy çocukluğunun yanına

 

Ben sana ne diye seslensem

Sen birden o oluveriyorsun

Ben sana ömrüm  ömrüm diyorum mesela

Uzayıp gidiyorum uçsuz bucaksız avuçlarında

Bin nefes bırakıyorsun bir nefesinle yüzüme

Saçlarım takılıyor sesine gülüşlerine

Ben sana ne desem

Sana ne desem

Sen o oluyorsun...

 

 

  Işıl DENİZ   

 

 
Toplam blog
: 17
: 192
Kayıt tarihi
: 26.11.19
 
 

..