Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '17

 
Kategori
İlişkiler
 

Sen Olmasan

Sen olmasan ne olur?

Gözlerim gördüğünü bilmez; yüreğim yolunu seçemez.

Sen olmasan güzel rüyaların ümidiyle uyumam; sabahları erkenden heyecanla kalkamam.

Sen olmasan sahip olduğum hiçbir şeyin anlamı yok. Gecem, gündüzüm bir, yediğim içtiğim her şey anlamsız.

Sen olmasan diyorum ben ne yapardım?

Şiirler yazamazdım, çektiğim fotoğraflardan, gezdiğim sokaklardan bir anlam çıkaramazdım.

Gördüğüm her şey sensin. Mutluluk gibi vazgeçilmezsin. Sen olmasan güneş bile anlamsız,

Ekmek anlamsız, su manasız, hava bile gereksiz.

Sen varken daha zevk alıyorum ibadet etmekten, Kuran okumaktan.

Sen olmasan namaz kılmak zevk almazdım.

Her şey daha net ne canlı. Hava çok berrak, geceler aydınlık. Facebook seninle güzel, okey oynamak seninle güzel, maç izlemek sen olmasan nasıl bir şey olurdu bilmem.

Varlığın neşe kaynağı, yokluğun düşünülemez bile.

Zaman sensiz hızla akarken yanında her şey sonsuz.

Sen ol ki her şey daha kolay olsun. Sen olmasan olur mu? Olur, ama doğru olmaz, her şey eksik olur bir tanem.

 

 

 
Toplam blog
: 16
: 114
Kayıt tarihi
: 31.10.16
 
 

Yaşadığımız hayat, birleşik hayatların bir yansıması. Çok şey iflas etmiş durumda. Ahlak bozulmuş, ..