Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '07

 
Kategori
Mizah
 

Sen şinci çıkaramadın mı benim damadı?..

Sen şinci çıkaramadın mı benim damadı?..
 

Minibüsün arka beşlisine, cam kenarına oturuyorum...

Yenibosna, Silivri arası taş çatlasa bir saat.

Metinle beraber, Fuara gittik.

O Bursa’ya devam etti.

Ben Silivri’ye dönüyorum..

Benim gibi adamların minibüslerde yolculuk yapması, vicdan azabı gibi bir şey.

Koltuklar çok dar.

İki koltuğun arasına sıkışıyorsun, göbeği içine çekip yolun biran önce bitmesini bekliyor, beklerkende çabuk gidelim diye Dua ediyorsun..

"Yanıma inşallah zayıf biri oturur diye" düşünürken, elinde bohçasıyla altmışlı yaşlarda bir amca, geliyor, kendini koltuğa atıyor.

Bohça büyük...

Kavanozlar, bezden yapılmış torbalar, torbaların içinde bakliyat var.

Bohça amca ile benim kucakta mecburen..

- Dusun mu böle be çocuğum.. Kavanozla kırılmasın deyi "baraja" koydumadım çıkını..

- Dursun amca dursun..

- Kızıma gidiyomda yatılı, hade dedim eli boş gedi demesinlee.. İngen dolduğdu ne bulusa.. Oda gelcedide bizim küçük uşak aksımaya başladı.. Bütün gün sokakta kızan... Gelin bakmıyoki uşaklaa.... EE nerii bakalım..

- Silivri’ye amca

- Odamı oturuyon?

- Sayılır..

- Sen bizim damadı bilin o zaman.. İnşaat kaafası..

Muavin geliyor, ücretleri topluyor.

Silivri, Yenibosna 4.8 YTL.

5 verirsen üstü yok...

"O zaman neden beş değil diye sorsan" soramazsın..

Amca kızına giderken demlemiş kafayı.. Üst baş Meyhane mutfağı gibi.. Sizlerde benim çektiğim eziyete ortak olun diye minibüse binmeden ne yiyip, içtiğini yazayım (Kokladığım kadarı ile tabi)

Bir ufak rakı (Fazlası var eksiği yok)..

Arnavut ciğeri, bol soğanlı...

Lahana turşusu ve sarımsaklı bir meze.................. Haydari kanımca...

Muavine sesleniyorum..

- Arkadaşım havalandırmayı açabilir miyiz?

Muavin şoföre;

- Açalım klimayı Ağabey havalansın...

Amca başı koltukta, ağzı açık uyuyor..

Sıkı horluyor, geğirdikçe uyanıyor

Uyandıkça soruyor?

- Gaaaaark Gedik mi?

- Yok amca burası Kumburgaz..

- Guuuuuurk Gedik mi?

- Celaliyedeyiz..

- Öhöhööhö, gaaaaark Gedik mi?

- Selimpaşa....

O sırada bohçanın içinden bir parça börek yere düşüyor..

- Gödün mü bak Baliçkanın yarısı düştü yeri. (!) Alıvencen mi bak bakalım...

Daha fazla dayanamıyor

Yalvarır gibi muavine;

"Müsait bir yerde indir beni" diyorum..

Koltukların arasından, amcadan, bohçadan, kokudan havasızlıktan kurtulmaya çalışırken o arkamdan yine sesleniyor...

- Sen şinci çıkaramadın mı benim damadı?..

foto:: www.karlgrobl.com/

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..