Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Aralık '13

 
Kategori
Deneme
 

Sen söyle yeter ki

Sen söyle yeter ki
 

Alıntıdır.


Her köşe başına bir tas su koydum,
Yem koydum ;sırf sen kuşlara, kedilere, köpeklere üzülme diye.
Renkli taşlar topladım, bir de çeşit çeşit deniz kabukları sahilden, akvaryumuna.
Hani sen şu karabatakları aşka benzetirdin ya?

Bu sabah yürüyüşümde sevgiyle izledim onları ve yüreğimden yüreklerine bir yol yaptım körfezin sularına inat.
''Aman Allah'ım nesilleri tükenmesin'' diye de dua ettim
Şimdi söyle başka bir diyeceğin var mı? Sen söyle yeter ki ben dağlara çıkar kardelenler de toplarım.
Hem de Temmuz sıcağında!
Varsa söyle
Başım gözüm üstüne.
  

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..