Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '09

 
Kategori
Şiir
 

Sen unutmuş gibisin...

Sen unutmuş gibisin...
 

Yola çıkma vaktidir.

Sevgi bizim için yokluktur artık.

Hani terkederken beni,

Bahsetmiştin ya başkasını sevdiğine dair,

İşte ben o dediğini asla unutmadım vefasız yüreğim.

İşte ben onu unutmadım.

Sen unutmuş gibisin...

Bavullar dolusu vefasızlığınla,

Yola koyulmuşsun hemen.

Yere çakılmış onursuzluğunun pençeleri,

Kendi yalanlarının kuyruğuna dolanmış,

Gidiyorsun demek ki ama ben buradayım..

Sen yolcu gibisin...

Asmanın altından geçerken,

Gölgeni de al git gönül bahçemden.

Issız bir rüzgar eser sen giderken,

Ayak uçlarıma doğru,

Sessiz çığlıklarla ayağa kalkmaya çalışan sonbahar yaprakları,

Yoluna çıkmamaya yemin etmişcesine cesur,

Fakat bir o kadar da ürkek.

Beni bıraktığın kesin ama ben sımsıkı tutuyorum yokluğunu,

Sen bırakmış gibisin...

Gökhan CENKER

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..