Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '07

 
Kategori
Sinema
 

Sen uyurken aşık olmak

Sen uyurken aşık olmak
 

"SeN uYuRKeN"
Dünyam döndüğünde. Dünyam alt üst olduğunda. Bütün görebildiğim yağmur olduğunda. Gecenin sona ermeyeceğini düşündüğümde. Sadece seni düşünüyorum... Ve tekrar güneşi görebiliyorum

Hayal ettiğim hayallerin hepsi, milyonlarca mil uzakta. Asla kazanamayacağımdan emin olsam da. İnancımı kaybediyor gibi görünsem de. Sadece sana bakacağım,bebeğim...Ve tekrar inanmam için bir sebebim olacak.

Nerede olursam olayım, sen olmazsan. Eğer sana sahip değilsem. Şu anda ne yaparsam yapayım bebeğim.
Sen olmadan nerede olursam olayım. Hiçbir yerde olurum. Hiçbir yerde...
(While you were sleeping filminin şarkısına ait sözler)

Saat gecenin yarısını çoktan geçmişti. Son baktığımda 01:12 yi gösteriyordu birbirini kovalayan akrep ve yelkovan. Telefonum sağ elimde ve sağ elim de kulağımda. Yıllarca özlemini duyduğum ve ne zaman benim de olacak diye feryat figan ettiğim, hayatımı paylaşmak istediğim sevgili ise telefonun diğer ucunda. Hey gidi günler diyorum şimdi. O günler ne kadar güzel günlerdi, şimdi ise daha da güzel...

Aradan çok değil 11 ay kadar geçti ve şu an sevdiğimle beraberim. Artık özlem duyduğumda, sesine hasret kaldığımda telefona ihtiyaç duymuyorum. Nasılsa o hep yanımda ve hep yanımda olmasını istiyorum. Onun beni ilk etkileyen şeyi neydi, ilk dikkatimi çeken özelliği? sorusuna cevabım gülüşüydü. O, gülümsedi; anladım ki hayatım bir daha asla aynı olmayacak. Aynı şeyleri O da benim için söyler sorsanız eminim...Gülüşümüz, gülümsememiz, hüznümüz, sevincimiz hep birlikte...

Yine o geceye döneceğim. Eşimin mesleği Hemşirelik ve işi gereği bazı geceler çalıştığı hastanede gece nöbetine kalmak zorunda. Gece saatlerinde yapacak pek işleri olmuyor eğer bulunduğu yerde ağır hastalar yoksa. Sakin geçen bir gece sevgili için. Telefonda konuşurken bana izlediği bir filmden bahsetti. Konusu nedir diye sordum, aldığım cevap beni sevindirmişti;

""Bekar bir kadın olan Lucy, yakışıklı Peter'la her sabah metroda karşılaşıyor ve uzaktan uzağa hayran olmayı sürdürüyor. Peter bir gün raylara düştüğünde müdahale eden kişi Lucy oluyor. Komaya giren genç adamı hastanede ziyaret ettiğinde ailesiyle de tanışıyor ve onlara oğullarının hiç tanımadıkları nişanlısı olduğunu söylüyor. Peter'ın koma durumu sürerken Lucy ailenin bir parçası oluyor ve yalanını sürdürüyor. Ama Peter'ın erkek kardeşi Jack ortaya çıktığında işler karışıyor. Çünkü Lucy'yle birbirlerine aşık oluveriyorlar. Genç kadın, hiç tanımadığı komadaki bir adamın sevgilisi rolü yapmakla gerçekten bulduğu aşkı yaşama arasında ikileme düşüyor.""

Mesleği gereğidir belkide bu filmi eşim çok sevmişti. Tesadüfe bakın ki o filmi ben de çok seviyordum. Sevgili ile aynı şeyleri sevmenin aynı şeylerden hoşlanmanın güzelliği bir başka oluyor. Aynı şeyleri düşünmek de hayata lezzet katan, hayattaki mükemmel anlardan...

Bir film televizyonda her görüldüğünde izlenir mi?
Bir film, özellikle de bir aşk filmi bana göre bu kadar güzel olamaz ve hiç bir filmde aşk bu denli güzel anlatılamaz. İçinizi ısıtacak, kıpır kıpır ve içten bir film, sıcacık. Tartışmasız hayatımda izlediğim en güzel aşk filmi. Mutlaka izleyin...

Sandra Bullock Biyografi;
Gerçek adı, Sandra Annette Bullock
26 Temmuz 1964'te Arlington, Washington DC'de doğdu. Washington-Lee lisesinden 1982'de mezun olduktan sonra Carolina Üniversitesinde oyunculuk eğitimi aldı. Babası bir Alman Opera Şarkıcısı, annesi ise bir ses öğretmeni idi. Çocukluğunun çoğunu annesi ile birlikte Avrupa'da turnelerde geçirdi. "The Thing Called Love" ve "Demoliton Man" filmlerinde dikkatleri üzerine çekti. Keanu Reeves ile birlikte oynadığı "Speed" filmindeki rolüyle şöhreti yakaladı "The Thing Called Love" filmi için kendi şarkısını besteledi ve söyledi.

Sandra Bullock çok sıkı bir internet kullanıcısı. "Two if by Sea" filminin çekimlerinde atlara karşı alerjisi olduğunu öğrendi. İlk olarak Demi Moore'un başrol için seçildiği "While You Were Sleeping" filminde Moore'un rolünü aldı. Ona ait bir söz; " Binlerce kez düşünsem de, bir otobüs filminin bana istediğim her kapıyı açabileceğine inanmazdım"

While you were sleeping filminin künyesi;
Tür : Komedi / Romantik / Romantik Komedi
Yönetmen : Jon Turteltaub
Senaryo : Daniel G. Sullivan , Fredric LeBow
Görüntü Yönetmeni : Phedon Papamichael
Müzik : Randy Edelman , Diane Warren
Yapım : 1995, ABD , 103 dk.
Oyuncular : Sandra Bullock (Lucy) , Bill Pullman (Jack Callaghan) , Peter Gallagher (Peter Callaghan) , Peter Boyle (Ox Callaghan) , Jack Warden (Saul) , Glynis Johns (Elsie) , Micole Mercurio (Midge Callaghan)

"Sen Uyurken"
Bu ebedi aşk olmalı. Bu beklediğim kişi olmalı. Bu ilk kez olmalı.
Beni sevdi...Seni sevmek harika bir şey. Çünkü sen bana beni ne kadar önemsediğini gösteriyorsun.
Sen bana hayat boyu heyecan veriyorsun. Ve sana inanmamı sağlıyorsun, daha birçok heyecan kaldığına dair.
Bu sen ve ben olmalı. Hiç bitmeyecek. Kucakla ve sıkıştır ve öp ve sevindir...
Her zaman beraber, yağmurda ve ne olursa, sen ve ben. Yaşadığım sürece gerçek aşkı vereceğim.
Sana sunacağım çünkü sen çok değerlisin. Hey, Sen çok değerlisin.
Sen çok değerlisin evet, evet, evet.
Aşk,aşk, aşk, aşk... Bundan sonra,bundan sonra, bundan sonra ve daima...

 
Toplam blog
: 55
: 3379
Kayıt tarihi
: 14.05.07
 
 

'Hayat nefes alınan anlardan ibaret değildir. Hayat nefesin kesildiği anlardan ibarettir.' Haya..