Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '12

 
Kategori
Şiir
 

Sen uyurken

Sen uyurken

Ben kedimizi okşadım,

Çiçeklerle konuştum

En çok beyaza çalan renkli menekseyle

O doğa üstü çiçeğinin arasından gülümsedi

Sen uyurken

Ben sustum,

Duvarlara baktım

Cigara içtim

Resimlere bakıp anlam yükledim

Sen uyurken Ben çocukların fotoğraflarına baktım

Ada’lara gittim, Tuna’nın Su’larında yüzdüm

Karlar yağdı da düslerime

Hiç üsümedim

Sen uyurken

Gözlerimi kapattım

Geçmişimi düşündün

Geleceğimi düşündüm

Bir kum tanesi attım gözlerimin içine

Deniz oldum, balıkları, yosunları gördüm

Sen uyurken

Ben uyanmanı bekledim,

Ege’yi, Akdeniz'i bekler gibi bekledim

Bir güvercini bekler gibi bekledim.

 

23 Temmuz 2012

Ali Sami

 
Toplam blog
: 45
: 453
Kayıt tarihi
: 24.12.10
 
 

Öncelikle merhaba. Bugün 24 Aralık 2010, ben de blog dünyasında yerimi aldım. Merhaba. Hepinize k..