Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '10

 
Kategori
Şiir
 

Sen varsın bu şehirde

Sen varsın bu şehirde
 

Yırtmak karanlıkları


Bu karanlık gecenin hüznüne yata yata
Allar bastı bedeni, Özlem düşürdü derde.
Acılara katlandım, kem gütmedim hayata
Küstü kapı pencere, oynamaz camda perde
Nasıl çekip giderim sen varsın bu şehirde.

Gölge düşer duvara hayalin çıkar damda
Bir değeri olur mu sen yok isen bu canda
Sevgi avuç içinde ne Mısır'da ne Çin'de
Yaşamalı baharı, erken düşmeden derde
Nasıl çekip giderim sen varsın bu şehirde.

Orman gülü deseydim güller kıskanır seni
Yarine ''gül'' demeyen diller kıskanır seni
Alıp geri vermeyen yollar kıskanır seni
Dumanı kilitlenmiş sal olurum nehirde
Nasıl çekip giderim sen varsın bu şehirde.

Kim tuttu, kimler yazdı aşkın çetelesini
Duymalıyım yanımda cananımın sesini
İsterdim ellerini, göğsümde nefesini
Araya özlem girer, yürek kalır kahırda
Nasıl çekip giderim sen varsın bu şehirde.

RABATLI göç dizildi, yaz geldi göç dizildi
Gökte telli turnayken ufuklara süzüldü
Bu gözler neler gördü, az güldü çok üzüldü.
Gezmesin başka aşık senin gezdiğin yerde
Nasıl çekip giderim sen varsın bu şehirde.


Ertürk DEMİRCİ
 
Toplam blog
: 19
: 504
Kayıt tarihi
: 03.05.10
 
 

1954 Artvin doğumluyum... Artvin Öğretmen Okulu mezunuyum... 33 yıl çalıştıktan sonra emekli oldum....