Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '12

 
Kategori
Blog
 

Sen ve Ben olmasak; ne olacak buranın hâli İlhami?

Sen ve Ben olmasak; ne olacak buranın hâli İlhami?
 

Olur mu olmaz! Lâtife altı üstü lâtife...Resim de alıntı


---Küfür kültürü diye bir şey var mı bilmiyorum ama Avrupalının küfürleri bana yavan geliyor. Etkili, kanlı canlı değiller; annesini sattığımın küfürleri…

Küfür dediğin bizimkiler gibi olmalı; adamın gözünü döndürmeli.

Kafatasını attırmalı.

“Kendini şeyet!” Ne o öyle şimdi bunun neresi ayıp?

Varsayalım kendi kendimizi hallettik; kim görür kim duyar?

Teşhirci ruhu taşımadıktan sonra…

Sokak ortasında; insan konsantre olamaz ki…

---Yoğunlaşamaz mı demek istedin?

…He ya herkesin gözü önünde; doğru dürüst küfür etmekten aciz biri dedi diye insan kendi kendine; tövbe tövbe...

Bizde öyle mi? Ağızlar köpüre köpüre anneler, eşler, kardeşlerle başlanır; bir solukta,  yedi kuşak; sülale bir çırpıda anılır.

---Amma matah bir iş hani seni tanımasam, neredeyse “ Gelin erenler; bir yarışma düzenleyelim; içimizde ne kadar “GÜNGÖRMEMİŞ” varsa ortaya dökelim. En fazla beğenilen birinci olsun” diyeceksin.

…Yok be İlhami öyle demeyeceğim; bir insan nasıl olurda bu kadar yüksekten uçar onu hesap etmeye çalışıyorum.

Herkes akli kabızlık sendromundan mustarip olunca;  iki derin bilgenin eline kalmış MBlokya… Allah onları başımızdan eksik etmesin!

Nice olurdu halimiz İlhami?

---Valla doğru söylersin İlhami’nin biricik özel kalemi; diyemiyorum çünkü “derin bilgeleri MBlokya arenasında tek başlarına” düşleyince gülümsemeden edemiyorum.

…İlahi İlhami Gülünecek ne var bunda?

---Haklısın! Gülerken gözyaşı dökmeliyim. İki mükemmel dört dörtlük; eksiksiz; malzemesiz; sivri uçlu kalemler: Ne kaynatırlardı acaba?

… Önce avuçlarını yalar; doymayınca yemeğe çıkarlardı.

---Sen küfür kültürünü soruyordun nerden aklına geldi?

…Uçakta genç bir baba: Yol boyunca ciyak ciyak ortalığı ayağa kaldıran evladını sakinleştiremeyen eşine; öylesine özgün bir hot kütür küfrü layık gördü ki… Duyanların: Uçak, İzmir havalimanına inesiye dek ağızları açık kaldı.  Eğil bi yol; kulağını bana ver. Fısıldamalıyım.

.... ….. …. ….! Nasıl? Şaşırdın dimi?

Ben de ben de çok şaşırdım İlhami ama burada satırlara dökemem ki.

---Pes pespes ; evet seninle benim küfür kültürümüz eskimiş dolayısıyla sensiz bensiz de yol alır bu yelkenli…

Yeter ki yeli; yelleri…

17 Mayıs 2012 Perşembe

Alev Meisel/ İzmir’im dönüşlerde; bıraktığı gibi bulamayınca; neden hayıflanır şu insanoğlu? Bencilliğinden öyle değil mi?    

 

 

 

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..