Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

Sen ve ben

Ben aslında sevmiştim bizi,  

Seninle olan beni,  

Benimle olan seni. 

Ama sen, sen değilmişsin aslında. 

Ben tamamen ben olduğum halde. 

Sen, senmişsin gibi davranmışsın,  

Ben de buna kanıp iyice ben gibi olmuşum. 

Keşke sen, sen gibi olsaymışsın ilk gözlerime baktığın andan itibaren,  

Sen gibi öpseymiş dudakların beni,  

Sen gibi dökülüverseymiş şarkılar ağzından. 

Sen gibi sevseymişsin beni. 

Belki o zaman ben, yine ben olacaktım ama,  

Zaman geçtikçe ben gibi olmaktan çıkıp biz gibi olmaya geçecektim. 

Bundan daha güzel ne olabilir di ki,  

Sen gibi sen ve ben gibi benden oluşan bir biz ? 

 
Toplam blog
: 24
: 364
Kayıt tarihi
: 03.04.11
 
 

Merhaba, Ben Hande Ozgen. 21 Ocak 1987 de doğdum. İstanbulluyum. Yeditepe Üniversitesinde Genetik ve..