Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Şubat '08

 
Kategori
Şiir
 

Sen ve ben

Sen ve ben hayatın acılarını tatmış iki insan.. nedir bizi böyle karşılaştıran?

Kim bu sorunun altına cevap yazabilir ki,

Kimin heybesinde bunu anlatabilecek kelimeler var,

Cevap soru damı yoksa

Acılardan cevap olur mu?

<ı>

<ı>Gönül dergahının kapısından,
Bir "Merhaba"yla girdim içeri.
Üşüyordum, mutsuzdum…
Tuttun ellerimden,
Yakaladın beni yüreğimden.
Sıcacıktın
Isıttın beni
Müptelası oldum yüreğinin
Alıp götürdün beni
Mis gibi karanfil kokan,
Kor ateş iklimlere
Seninle,
Kimi gün okyanusda balık olup,
Dalgalarla oynaştık,
Mercanlarla selamlaştık.
Kimi gün şahin olup,
Spil' in karlı zirvesinde yarıştık.
Hatırlar mısın?
Biz sadece bir "Merhaba"yla tanıştık

<ı>

<ı>Bilgisayar ekranından sana baktım hep

<ı>Kendimi gördüm, kendime bakarken seni gördüm

<ı>Sana bakmak SUya bakmaktı

<ı>Sana bakmak gülmeyi yeniden bulmaktı

<ı>

<ı>Sen ve ben hayatın acılarını tatmış iki insan... HAYATTI BİZİ YAKINLAŞTIRAN…

<ı>Çünkü ikimizin de gözlerinde nemli bulutlar geziniyor hep…

 
Toplam blog
: 88
: 850
Kayıt tarihi
: 08.10.07
 
 

İnsanın insanlara verdiği değerlere sahip çıkılmazsa İNSANLIK ölür.. Önce değerlerimize sahip çık..