Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ocak '13

 
Kategori
Şiir
 

Sen ve etrafında dönen Ben

Yıılbaşı ya; saat 00:00 yani...

Eski yılın son gününden saliheler

Silinip gitti gecenin ışıklarında

Yeni takvim yapraklarında yeni yıl

Ve güneş... bugünün sabahında mutlaka doğacak!


Gökyüzünde renkler cümbüşü.

Yerden ıslıklar çalarak fezaya fırlayan ateş bulutları.

Sen gökyüzüne bakardın hayran hayran.

Bilmem farkında mıydın? Ben de sana.

Yüzün gümüş beyazı, kirpiklerinde inci gibi ışıltılar

 

Evet, hep mi dolunay bu son gecesi yılın

Ve aynı dolunay takip mi eder ilk gecesini yeni yılın

Düşünmemiştim... demekki yüzüne vuran o gümüş renk ondandı!

Ve ben... yine öyle bir gecede gökyüzüne bakarken

İçimde dalgalar gibi sarsıntılar... söylüyorum ama söyleyemiyorum!

 

Ben sana söylemiştim!

Sana sevdiğimi açıkça söylemiştim...

Sen... sen bana bir korkuya düşerek mi...

Yoksa o an büyüklüğünden mi korktun aşkın

Söyleyemedin. Oysa ben? Neler feda etmezdim ki!

 

Şimdi... bilmiyorum nerelerdesin

Kimlerle, kiminlesin? Ne hallerdesin

Yine bir yeni yılın arefesi, gözlerim gökyüzünde.

Kalbimde hayalin, zihnimde adımı söyleyen o son sesin.

Bilmemki ey eski sevgili, ben senin nereni sevmişim?

 

Geçen sensiz yılın hüznü mü bu; ne...

Bakarken gökyüzüne yanımda şimdi; yoksun

Duru çini yeşili gözlerin yok! Yok kirpiklerine düşen ışıltılar


O renk cümbüşünde... yıldızlar kadar belki uzakta ve kalabalıkta yalnızım.

İçimde dalgalar... sen yoksun ya yanımda kimseye söyleyemiyorum!

 

Mutlu yıllar yine... seni düşünüyorum yine bak

Söylemesen de giderken endamından, yürüyüşünden anlamıştım.

Geri dönüp bakışın var dı ya hani... Bakışlarındaki hasret vardı ya...

Söyleyemediğin o iki kelime... ve 'şimdilik elveda' derken dudakların

Anladım... içimde dalgalar... fırtınalar... ve sen bu sene de gelmeyeceksin...


Moss/Norveç - 01.01.2013 

 
Toplam blog
: 3
: 94
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Kuzey Kutbu`nda bir adem... Düşünen bir adem... işim bitti emekliyim. Ama dünyadan değil daha... ..