Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '09

 
Kategori
Şiir
 

Sen ve İstanbul

Sen ve İstanbul
 

fotograf Google'dan


Seni bu şehirde bırakarak gitmiştim

Uzaklara, sensizliğiyle ünsüz bu şehre doğru

Gözlerinin renginde bir çok kadın gördüm ama

Senin gibi bakmıyordu hiçbiri gözlerime.

İlk bakışta aşık olduğum,

Ellerimin avuçları içinde terlediği eller,

Sevişirken kendimden geçtiğim tenler oldu

Ama sen başkasın.

Çünkü sen sevdiğim şehirdeki sevgili

Seni mi daha çok seviyorum?

Yoksa bulunduğun şehri mi?

Yanımdaki sevgiliyle mutluyum ama

Yürüdüğümüz sokaklar İstanbul’da değil ki....

 
Toplam blog
: 7
: 497
Kayıt tarihi
: 27.01.09
 
 

1965 yılında Eskişehir'de doğdum. İlkokuldan üniversiteye dek tüm okul hayatım Eskişehir'de geçti. H..