Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '11

 
Kategori
Şiir
 

Sen ve yalnızlığım

Sen ve yalnızlığım
 

Bu resim bir alıntıdır.


Geceleri yalnızlık elimde değil. 

Belki yalnız bırakılmışlıktan,  

Belki de yalnızlıktan hoşlandığımdan 

Yalnız ve yalnızım! 

Çirkin, amaçsız, kaçınılmaz 

Ve anlatılmaz yalnızlığımdan 

Kaçmak istiyorum! 

Yalnız gecelere gebe 

İstanbul klüplerinin kokusu 

Yine de umut veriyorsa bana.. 

Yalnızca,  

Seni görebilme umudum olduğundan ! 

Kalabalıkların 

hicran yarasına dönmüş yalnızlığında 

nedense,  

o kadar yalnız hissetmiyorum kendimi 

ama 

aklıma “gelmeye görsün” bir,  

düşünmeyim hele sensizliğimi ! 

işte o zaman,  

yalnızlığımın kıyametini 

bastıramam! 

 

1998 

 

 

 

Berrin aksu 

 
Toplam blog
: 171
: 522
Kayıt tarihi
: 18.12.10
 
 

Üniversite mezunuyum. Dekoratörüm. Yazmayı çok seviyorum. 200 kadar şiirim var. Sinema ve tiyatro..