Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Sen yarım, ben yarım

Sen yarım, ben yarım
 

Foto:Ş.ODABAŞI-Yarım


 

YARIM 

 

Ay yarım ben yarım 

Sen yoksun bu gecelerde 

Yıldızlar hep yarım yarım 

Sen yoksan ben ne yaparım 

Hayalinle yaşarım 

Uykularım yarım yarım 

Okurum seni her gece 

Şiirlerim yarım yarım 

El yarım göz yarım 

Dilimdeki söz yarım 

Yangın yeri bu yüreğim 

Elimdeki köz yarım 

Hayalinle yaşarım 

Uykularım yarım yarım 

Okurum seni her gece 

Şarkılarım yarım yarım 

Sen yarım ben yarım 

Sen yoksan ben ne yaparım 

Yıldızlar hep yarım yarım 

Sen yoksan ben ne yaparım 

 

15.09.2010/Kepez/Çanakkale 

 

Not: Bu bir şiir değil, şarkı sözüdür. Tarafımdan bestelenmiştir. 

 

 
Toplam blog
: 420
: 1641
Kayıt tarihi
: 19.12.08
 
 

1957 Çanakkale/Yenice doğumluyum. Öykü ,deneme, şiir yazarım. Yazdığım bir çok şiirin bestesini d..