Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '15

 
Kategori
Şiir
 

Sen yavan ve kokusuz düşlerinle yalancı oldun

Sen yavan ve kokusuz düşlerinle yalancı oldun
 

Sen yavan ve kokusuz düşlerinle yalancı oldun


Sen yavan ve kokusuz düşlerinle yalancısın

Acı acı bir bakıştın

Düşlerimde esen bir alev gibi

Savurdun dört yanıma yalnızlığımı

Sen hiç mi bahar görmedin ömrümde

Yüreğini aşkla gelen bir figanı

Boyun eğmeden canla gelen

Beni kovsan gitmem derdim kantarlındayken

Sen yavan ve kokusuz düşlerinle yalancı oldun

Derin bir iz bıraktın öksüz şehrimde

Gecemiz geleceğe karanlığı çökertirken

Deva bulmak neyime seni dilerken

Gözlerim gözlerine değdiğinde gözyaşlarımda eridin

Şimdi kupkuru çöl gibi sensizliğin içindeyim

Kendim dinler kendim konuşur deli divaneyim

Sen yavan ve kokusuz düşlerinle yalancısın

Sana tüm benliğimle gelmişken

Öyle bir masumiyetle yol alırken

Senelerce tanımış gibi seni anarken

Yokluğuma yokluğunla sarılırken

Kalbi nurun içinde sen sarayında otururken

Her düş ülkemde güzelliğinle yinelenirken

Sen yavan ve kokusuz düşlerinle yalancı oldun gidişlerime

Bakışlarım gözleri puhusunda seni demlerken

Fırtınalar kopuyordu  

Susuz ve çorak bir gönlün içinde

Kederim kaderimin parçası dedim ruhuma

Sarmaşık gibiydim teninde darma duman

Sana bütün sabahlarımı fethedecek kadar

Sen yavan ve kokusuz düşlerinle yalancısın

Sesinde yalnızlığımı ağartacak kadar ben sendim aslında.

Öpüşlerin damlasın çöl dudaklarına

Durgun sularda gemi yüzdüremiyorum sessizlikten

Yüreğimdeki korkular kıyılarıma vurdu

Ağladım ağladığıma yanıyorum

Sana geldim sorgusuz sualsiz her şeyimle

Sen yavan ve kokusuz düşlerinle yalancısın

Seni seninle paylaşır gibi geldim

İki damla ateş düşürdün

Kan reva oldu aktın her geceme

Al uslandır beni yalnızlığım

Gece gecedir hüzünle kokan

Düşlerim seni işaret ederken rüyalarıma

Sen yavan ve kokusuz düşlerinle yalancısın

Birbirimize sayılı günleri sıralarken

Artık o zaman eskimeye başladı ömrümüzden

Sen kaçtın amansız bir hastalığa bırakır gibi

Bırak ki dokunuşlarım alev alsın her yanını

Uzun uzadıya bensizlik sana dert salsın

Acılarımız sussun sevdamız bağlansın geceye

Sen yavan ve kokusuz düşlerinle yalancısın

Gülüşümüz gözyaşlarımızın kıyısında yüzüyor

Gitmelerimle sona koydun beni

En kaynar sularda alevlendirdin beni

Yüreğime kor ateş yaktın

Yangınımı sessizliğinle alevlendirdin her defasında

Sen yavan ve kokusuz düşlerinle yalancısın

Bir ömür yangın olur sen yanar

Yanan gül, küle döner

Sen hiç mi bahar görmedin ömrümde

Yüreğimle aşka geldim

Beni kovsaydın gitmezdim

Tebessümünle ömrüme yalnızlığın yolunu verdin

Sen yavan ve kokusuz düşlerinle yalancısın

Sona geldim sana

Yüreğim alıkoysun gitmelerimi

Sen yavan ve kokusuz düşlerinle yalancısın

BİR AH OTURDU YÜREĞİNE ÇIKASI YOK ÇIKARI YOKTU SÖZDİZGİLERİNİN.

NOT:KENT ŞARKILARI MÜZİKLERİNDEN ALINTILIDIR.

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..