Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Sen yine mutlu ol

Sen yine mutlu ol
 

Unuttuğunu sandığın tüm yitirilmiş duygular,

Vazgeçtiğin tüm hayaller,

Zamansız bir ihanet gibi vurur seni sırtından.

Hayatındır söz konusu olan.

Ömrünün en güzel zamanında,

Güneşin en parlak olduğu,

Yağmurun ıslatmadan keyif verdiği,

Rüzgarın toz değil umut saçtığı zamanda gelir ihanet.

Ya tamam ya devam vaktidir.

Anlık vazgeçmeler kadar kolay olsa keşke unutmak,

Ama nafile...

İşte benden gittiğin o gün anladım herşeyi.

Parçalanmış bir yürek,

O zor nefesler.

Sen yine mutlu ol,

Ki sen o son veda busesini haketmesen bile...

 
Toplam blog
: 5
: 184
Kayıt tarihi
: 06.12.11
 
 

Kendi romaninda kahraman yerine bir figuran kadar onemsiz ben... Ama biliyorum benim Ben olmadi..