Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Sen yok musun sen

Sen yok musun sen
 

Sen kimsin?

Vatandaş.

Sen yok musun sen.

Ne olmuşum ben.

Daha ne yapacaksın.

Bir demokrasi tutturdun.

Bizi sandığa yutturdun.

***
Demokrasiyi bana öğreten siz değil miydiniz?

Susma sustukça sıra sana da gelecek dediniz

Konuştum.

Oturma dediniz.

Yürüdüm.

Yürü dediniz koştum.

Daha ne istiyorsunuz benden.

***
Halâ konuşuyorsun.

Artık sana demokrasiden filan konuşmak yok.

Senin demokrasin seni ilgilendirir.

Bundan sonra bizim demokrasimizle hareket edeceksin.

Yani.

Yani işaret nereyi gösterirse oraya.

***
Hani ağalık düzenine karşıydınız.

Diktaya, baskıya, dayatmaya…

Yine karşıyız.

Peki, bu yaptıklarınız ne oluyor?

Soru sorma, kafanı yorma.

Biz ne dersek sen onu yap.

Sen “bidon kafalı.

Göbeğini kaşıyan adam.

Demokrasi salakları”

Nasıl anlayacağım bunu.

Biz yazarız sen de oynarsın.

Yeri gelince de oylarsın.

***

Vatandaş aldı sazı eline;

Merhabalar efendiler beyler hoş geldiniz.

Seçimlerden sonra vatandaşa çok yüklendiniz.

Benim bu sözlere karşı karnım toktur.

Demokrasi yoksa orda vatandaş da yoktur.

 
Toplam blog
: 574
: 922
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Samsun Yazarlar Derneği (Kurucu) Başkanı. 12 kitabı neşredildi. Türk Güreşinin Sembol ismi Yaşar ..