Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '11

 
Kategori
Şiir
 

Sen yokken ben...

Sen yokken ben...
 

Sen yokken ben;
Gene aynı şeyleri yaptım,
Her akşam, iş çıkışı gene o bulvardan geçtim.
Beni beklediğin o köşebaşına baktım oradaymışsın gibi,
Dolmuş kuyruklarında hep seni aradı gözlerim.

Sen yokken ben ;
Gene Ankara'nın kaldırımlarını arşınladım ,
O bara gidip gene aynı masada oturup içtim.
Garson her seferinde bir garip bakardı yüzüme,
Neden yalnızsın, o nerede der gibi.

Sen yokken ben;
Çalan her telefonu sana cevap ...
Verir gibi açtım yokluğunu bile bile.
Hep o sevdiğin kokuyu sürüp,
Senin kokunu hissettim esen rüzgarla.

Sen yokken;
Ellerim bir türlü ısınmadı buz kesti,
O sıcak avuçları aradım.
Sevgi dolu bakışını, sımsıcak yüreğini,
Kara gözlerini aradım gecenin karanlığında.

Sen yokken;
Gene seni düşündüm alabildiğince,
Gene seni özledim ölürcesine.
Gene seni sevdim kara sevdam,
Sen yokken bile seni sevdim... 

 
Toplam blog
: 104
: 618
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Merhaba. Ben Mustafa Kaçan. Ankara'dayım. Doğayı, yaşamı, şiiri, güzel sözleri ve yalanı ..