Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

Sen yoksun ya!

Sen yoksun ya!
 

desire for


Bir yer bulsam uzaklarda çiçek bahçelerim olsa...
Bir yer bulsam uzaklarda şirin hayvanlarım olsa...
Bir yer bulsam uzaklarda dağı taşı yeşil olsa...
Sen yoksun ya, yokluğunda beni biraz oyalasa...

Kuşum olsa pembe renkli kalbin gibi masum olsa...
Kedim olsa adı rüya saçın gibi siyah olsa...
Evim olsa duvarları tenin gibi beyaz olsa...
Sen yoksun ya, özledim mi bana seni anımsatsa...

Bir yol olsa patikadan sonu varmış gibi sansam...
Isırganlar dolu olsa yandığımı senden saysam...
Sıkıldım mı yola çıksam hiç durmadan koşuştursam...
Sen yoksun ya, sanki sana koşuyorum diye kansam...

Bir göl olsa mavi renkli karşısını görmediğim...
Derin olsa hem de serin yaklaşmaya çekindiğim...
Her gün gidip uzağından bakıp bakıp iç çektiğim...
Sen yoksun ya, sensin diye seni böyle hep kandırsam...

 
Toplam blog
: 30
: 451
Kayıt tarihi
: 20.03.09
 
 

Yazmak paylaşmaktır. Paylaşmaksa biz insanların hiç bir zaman değiştiremeyeceği vazgeçilmezimizdi..