Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '10

 
Kategori
Şiir
 

Sen yoktun

Sen yoktun
 

Her yerde seni aradım...Resim netten alıntı.


Sen,

Ayrılığı istedin.

Yalnızlığı istedin.

Ben,

Kaybetmeyi istemedim.

Sensizliği istemedim.

Sen,

Sevgim karşısında hep sustun.

Ben,

Daima aşkımı haykırdım.

Duyduğum her seste seni aradım.

Hep hayal kırıklığı yaşadım.

Seni özlemek,

Bazen dayanılmaz oluyordu.

Herkes beni arıyordu,

Ben ise seni.

Ama, SEN YOKTUN.

Geceleri gözlerimi karanlığa dikip,

Hep seni düşündüm.

Hep seni istedim.

Hep seni hayal ettim.

Hep seni bekledim.

Hep seni özledim.

Hep seni aradım.

Ama.... SEN YOKTUN....

Mustafa TARKAN

 
Toplam blog
: 88
: 1496
Kayıt tarihi
: 06.05.09
 
 

İzmirli 1968 doğumluyum. Kamu kuruluşunda İnşaat teknisyeni olarak çalışmaktayım. Hayatta güzel ve y..