Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Sen

Sen
 

Gizli özne


Sana verdim başrolü.
Yönetmeni bendim bu filmin.
Beni yöneten ise sendin.
Yan rollerde entrika, şan, şöhret para vs.
Bunlarla giriliyordu insanların gözüne.
He bir de ben vardım yan rollerinde filmin.
Halbuki senin sevgin bedeldi hepsine.
Tüm rollere.

Sendin romanımın başkarakteri.
Bilgili, entel bir okadar da samimi.
Seni anlattığım her satırda ben gizliydim aslında.
Sen beni farketme diye gizlenmiştim
kelimelerimin arasındaki tınıya.

Sendin şiirimi duygu veren.
Son satırına kadar seni anlattım şiirimde.
Beynim durmuştu sana bu şiiri yazarken ama
Kalemim senin için dokundu beyaz kağıtlara.

Cümlelerimin her kelimesi sendin.
Her konuşmamda bir senlik vardı.
Sana benzemeye çalışıyordum zaman zaman.
Benziyordum da...
Ne diyordum?

Cümlelerimin her kelimesi sendin.
Özne, yüklem, dolaylı tümleç bir de ben.
Gizli öznenin ardında kocaman bir ben.
Özneyi gizli kılan ise beni yöneten...
SEN...

 
Toplam blog
: 17
: 312
Kayıt tarihi
: 29.06.08
 
 

22 Kasım 1990 doğumluyum. Yazmaya, çizmeye hevesli bi yapım var. Tabi herşey hevesle bitmiyor yetene..