Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Sen

Sen
 

desire for you


Çıkarsam kilidinden, bakmaya korktuğum resimlerini,

Geçen günlerimi ansam, en küçük detaylarına kadar,

Bakışsam, yüzleşsem gözlerinle, yeni gün doğana kadar,

Gözyaşlarımı bıraksam hallerine, özgürce aksalar,

Durdursam tüm saatleri, dakikaları, saniyeleri,

Ömrümün en uzun gecesi olsa, hiç bitmeyecek gibi,

Baş başa kalsam seninle, dokunsam, sarılsam, sana ersem,

Son gördüğüm yerdeki duruşundan kurduğum hayalimde.

Artık yeter diye isyan edesim geliyor bu yokluğa,

Dayanamamaktan, ayakta kalamamaktan korkuyorum,

Hazır tutuyor olsamda kendimi ölümün gelişine,

Bu dünyadan göçüpte, seni bırakmaktan çekiniyorum.

Ya bir gün bana ihtiyaç duyarsa diye düşündüğümde,

Tüylerim diken diken oluyor, ürperiyor, ağlıyorum.

Ya ben olamazsam yanında beni çağırdığında diye,

Kendi kendimi yiyorum, kemiriyorum, bitiriyorum.

Ben seni hiçbir zaman sevmedim sen hep haklıydın sözünde,

Güvenmemekte haklıydın, haklıydın hissettiklerinde de,

Bendeki bu duygunun tarifi sevmek olamaz, aşk değil,

Bana hiç sorma, tutuluyor dilim her adın geçtiğinde.

 
Toplam blog
: 30
: 451
Kayıt tarihi
: 20.03.09
 
 

Yazmak paylaşmaktır. Paylaşmaksa biz insanların hiç bir zaman değiştiremeyeceği vazgeçilmezimizdi..