Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '11

 
Kategori
Şiir
 

Sen

Sen
 

Sen,  

Yalnızlığıma açıyorsun,  

Mor mor,  

Sarı sarı,  

Yeşil yeşil 

Ve kara gecelerime akıyorsun,  

Rengarenk,  

Rüyalarım oluyorsun ,  

Çiçek çiçek.. 

Gönlüm,  

Hayalinle yetinecek... 

Üç yaşını doldurdu dostlar Milliyet Blogda ki çocuğum. Sizlerle büyüttüm onu, sizlerle geliştirdim. Ağladım, güldüm, sevindim, dertleştim sordum, öğrendim, paylaştım... Sevgiler biriktirdim, köprüler kurdum gönülden gönüle, dostlarımı çoğalttım. Bugün onun doğum günü ve mutluluğumu yine sizlerle paylaşmak istiyorum Sevgilerimle... 

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..