Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '12

 
Kategori
Şiir
 

Sen

Sen
 

İlk defa nerede gördüm seni

Üzerinde hangi elbisen vardı

Yüzünde nasıl bir masumluk vardı

Kimdin sen

Niye karşıma çıktın

 

Bahçede dolaşıyordun bir gün

Vücudun çıplaktı

Ama ben ayaklarına baktım

Onun çamur üzerinde bıraktığı izlere

 

Dün gece seninle sevişemedim ilk defa

O kadar güzel uyuyordun ki kıyamadım

Sana baktım

Baktım

Yine baktım

 

Tanışalı çok zaman oldu

Niye evlenmedik ki hala

Seni sevdiğimi

Vücutlarımızla kanıtlamışken

Daha neyi arıyoruz ki

 

Yoksa öldün mü aşkım

Haberin geldi mezarlıktan

Ruhununa Fatiha okunduğu söylendi

Gelemedim ben

Çağrılmamıştım

 

Oysa herşey bir illizyondu

Aşkımız bile

Çünkü seni hiç tanımamıştım

Çünkü varlığın yoktu bile

Hem de hiç

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..