Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '13

 
Kategori
Şiir
 

Sen

Sen
 

Tüm hakları şahsıma aittir, isteyen kullanabilir.


Sen benim prensesimsin
Sesimsin, nefesimsin
Sen benim her şeyimsin
Amma...
Erişilmezimsin

Yani bir varmış bir yokmuş gibisin
Bazan bir şarkıda,
Bazan bir şiirdesin;
Kimse bilmez, hatta sen bile
Tek ben bilirim yerini senin

Sarar da seni kan rengi akşamlar
Ilık meltemler okşar da tenini
Ben dokunamam,
Tutamam o mum kokulu ellerini

Olsun be güzelim, ne yazar senden uzaksam!
Hasretinin ateşinde kavrulsam ne yazar
Umut derde devadır, çaredir acılara
Vuslatının düşüyle yakın olur uzaklar

 

 
Toplam blog
: 462
: 707
Kayıt tarihi
: 28.04.07
 
 

Emekliyim. Herkes gibi benim de bir dünya görüşüm var. İnsanların farklı fikir ve inançlara sahip..