Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '17

 
Kategori
Deneme
 

Sen

Sen
 

Sanki sadece o varmış gibi. Ya da hiçbir şey yokmuş gibi. Ben senin tanımadığım kişiliğine ve daha çok o emsalsiz gülümsemene aşık oldum. Ben seninle tüm aşklarımı geride bıraktım. Ve hepsi seninle beraber yok oldular. İçlerinde hiç mühimsemediğim anılar yok değildi. Ama hepsini ve tüm duyguları bir gülümsemende yok ettin. Geriye sadece sen ve ben, senin kocan ve ayrı ayrı sahip olduğumuz çocuklarımız kaldı. Ve nihayetinde ben seninle bütün aşklarımı temize çektim. Bir zamanlar bazı kadınlar sevmiştim; şimdilerde hepsi yok oldular. Ve onları sadece seni sevmek için sevmiştim. Hiçbirine ne ben, hiçbiri ne de bana sahip olamadı. Hepsi birer halüsinasyon çoğunca çocuksu evrilmemiş ilişkilerdi. Oysa sevmek bir insan için ne kadar zor olabilirdi? Kaygısızca sevmeyi kim bulmuş ki biz sebeplenelim. Çağımız aşkların yok olduğu, fiziksel aşkların öne çıkarıldığı devir. Bu yüzden ben senden çok, senin fikrini sevdim. Ağzın vardı dilin yoktu. Her gece bana gülümsedin. Kapris nedir bilmedin, bildirmedin. Seni sen olduğun için değil, benim olduğun için sevdim. Sen bile seni benden alamazdın. İşte aşk böyle, tek taraflı bir sevgidir...

 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..