Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '13

 
Kategori
Güncel
 

Şenay'ın Cenazesi ve vefa !

Şenay'ın Cenazesi ve vefa !
 

Bir yıldız kaydı !


Şenay şarkılarındaki barış ve kardeşlik dolu mesajları yüreklerimizde çınlıyor. "Sev Kardeşim" "Hayat Bayram Olsa" en güzel şarkılarından yalnızca bir kaçı...

Kendi güzel, sesi yüreği güzel bu insanın cenazesinde ne bir devlet adamı; Kültür Bakanı, zamanında Taksim Meydanı'nı Şenay için dolduran binlerce insanın sesini, arslanlar gibi cenaze namazını kıldıktan sonra konuşma yapan Sezen Cumhur Önal dile getirdi.

Üzüldüm, gene elimde olmadan çok üzüldüm !

Nerede sanatçı arkadaşları?

Nerede yapımcılar?

Neredesiniz?

Çıkar bitince, vefa da bitiyor anlaşılan !

Vefa İstanbul' da bir semt olarak kalacağa benzer.

Kendi cenazemi düşündüm, onca öğrenci, onca insan hatırlar, gelirler mi ? Diye sordum kendime, o kadar da önemli değil dedim, şu yalan dünyada geriye kalan bir hoş sada imiş !

Baki kalan şu gök kubbede yalnızca bir hoş sada !!!

Şenay o güzel şarkılarıyla bu hoş sadayı bıraktı, arkasında, mekanı cennet olsun, nur içinde yatsın,

Allah rahmet eylesin.... 

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..