Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sence

Sence
 

Hiç tanışmamışız seninle (!)


Seni anlamaya çalıştığımda adın yoktu yüreğimde
Rüyalarımda, soluk ayak izleri gibi izini sürdüm geceler boyu
Yüzünü çizemediğim hayallerinle uyandım sabahlara
Ve tutkuyla sarıldım sana kimsesiz sokaklarda…

İsmini verdim adını bilmediğim kır çiçeklerine
Sonra gülümsedim sohbet ettim aldırmadan yalnızlığa
Seni tanımamış olmak mı adı, ismini hiç koyamadığım bu duygunun
Yoksa varlığını bilmek mi, ışığı yansıyan gecelerime…

Dünya’yı yeniden yaratmak kadar güç gibi gelse de uykusuz zamanlarda
Hiç bir hatırası olmasa da yaşanmamış o sisli anılarda
Kokusunu duymak var ya bir gün, bir yerde, ansızın
Her savrulduğunda saçların o tarih öncesi rüzgarlarda…

İşte ben seni hiç tanımadım yazılmayan aşk kokulu kitap yapraklarında
Gökyüzünde aradım, yeryüzünde aradım, yetmedi rüyalar bulmaya…
Güneşi hissettim iliklerimde,
Sevgini, yeknesak ritimli melodilerini kalbinin…
Gözlerindeki ışığı, gülümsemeyi,
Geceleri çok uzaklardan göz kırpışını,
Her akşam farklı bir iskeleden el sallayışını,
Her sabah günaydınınla uyandırışını…

Ben seni hiç tanımadım aylak aylak evinizin önünden geçecek kadar
Ne bir pastane köşesinde buluştum
Ne de sinemaya gittim
Ne de ağaç oldum saatlerce adını bilmediğim bir anıtın yanında..

Bir masal, bir destan, bir rüya, bir hayal, bir bilinmeyen
Bir hikaye, bir öykü, birkaç mısralık alelacele yazılan bir şiir asırlarca
Rüzgarın sesi, yalnız bir yağmur damlası, bir eğrelti otu
Ve de gelmeni bekledim gördüğüm her kuşun kanatlarında…

Bir adı olsaydı keşke bu duygunun da, sözlüklere bakabilseydim
Bir adres, iki satırlık bir mektup, hatta bir telefon
SEN sen isen neredesin diye sorabileceğim,
Sen O değilsen ben niye aradım seni, sensizliklerde,
Seni hiç tanımadım mı sence…!

Hiç tanışmamışız seninle (!)

Necat Necdet Demircan

 
Toplam blog
: 39
: 289
Kayıt tarihi
: 15.08.08
 
 

44 yaşındayım, evliyim, bir çocuk babasıyım ve uluslararası faaliyet gösteren bir şirkette yönetici ..