Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

03 Mayıs '12

 
Kategori
Şiir
 

Senci, benci

Nasıl sever, sevince sever

Sevilmezde sever

Tutamadığı elini,

Duyamadığı sesini

Göremediği yüzünü

Özlerse bunun adı nedir?

Sevdadır sevda diyen yok mu?

İnatsa bende inat, onda inat

Sadece ben diyen biz demeyen

Hayat mı? Garip; Ben mi?

Bende ki sevgi benci

Sende ki sevgi senci

Kendine yenilen ben

Dur bekle diyemeyen

Nasıl yani? Neden

Uçunca giden

Yol bilen

Üfleyince sönen

Yüzü gülen, yüreği yanan

Kim, kimdir? Deme sakın

Peşin verdim hesabı

Duymadım sitemi

Neden hiç sormadın?

Döksem içimi

Toplayanım olur mu?

Olsa da olur, olmasa da

Sığınağım vicdanım

Bende bitmeyen sevgiler

Sevdim diyen göçtü

Sevdim dedim uçtu

Zaten bana yoştu

Desem de

Olsa da olur, olmasa da

Dediysem de

Sevgin içimde yara

Can cananı sevmişse

Cananda onu

Yok ki sonu

Peki nedir?

İhanet mi?

Hasret mi?

İstek mi?

Talep mi?

Paylaşmak, koklaşmak

Bir gülüş, sıcak bakış

Belki yanlış, belki doğru

Belki gerekli, belki gereksiz

Bir anlık duygu, bilinen gözyaşı

Belki bir anlık, sonu karanlık

Sevgi desem değil, vidan yarası

Cebirin Defteri 03;Mayıs.2012 ; Altıntaş

 

 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..