Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '13

 
Kategori
Şiir
 

Sende açar gülümseyişlerim..

Sende açar gülümseyişlerim..
 

Ne zaman beynim ve yüreğim bir olsa ölüme vuruyor gözlerim...


Seninle yağmur olup yağarken şehrime,
Yediverenler  açardım yeryüzünde
Göçmen kuşlar nefeslenirdi yüreğimin yükseklerinde

___Seninle  açardı gülümseyişlerim

Ateşten damlalarla birleşti düşlerim
Küllenmeye yüz tuttum buğusuz pencerelerim

Gardiyan avuçlarında yarınlarım
Saklı kaldı renkler, serseri akşamlardayım


Ellerimde soğuk bir kış gecesi, üşüyor yalnızlığımın çehresi
Kalmadı güneşin hükmü okyanus oldu yaşlarım... boğulmaktayım

__Ey Yar ....

____Varlığını varlığım yokluğunu darlığım yaptığım yar..


Sevgi bu kadar mı odaklanır ayaza kalp bu kadar mı üşür kaldırımlarda
Ne zaman beynim ve yüreğim bir olsa ölüme vuruyor gözlerim.

Saçlarımın uçlarında alev, ateşe dönüyor yüzüm.
Donuk sahte bir gülümseyiş asılıyor dudak kıvrımlarımın köşesine

Ellerim titriyor soğuk, buz tutmuş parmak uçlarım, tenimde üşüyor
Siyahın kör karasını giyinmiş yutkunmalarım dikilip kalıyor karşımda

Oysa tam sevmeye başlamışken yaşamayı
Anlamlar anlamını kaybediyor düşüyorum boşluğa...

____Beni affet


Ağlamaz oldum karanlıkta kalışıma
Çoktan uyuttum gölgeleri kollarımda.  

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..