Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '14

 
Kategori
Şiir
 

Sende bulduğun beni

Sende bulduğun beni
 

Sende Bulduğun Beni


 
Sinemin güzü ol da yine sende solayım
Dertlerin cefasına dalmaz isem neylersin
Bana hazanı al da yolla gelsin bulayım
Arzunun sefasına salmaz isem söylersin.
 
Fire verse de zaman yetişip bulmaz şaşan
Vuslattan ağlamaksa itaatte çağlarım
Arada gönlüm yaman kaç yönlü dolmaz taşan
Baht olup bağlamaksa feragatte ağlarım.
 
Tufanında bağın da savrulup gitsem derim
Olur’a olmaz dersen kime olacak fayda
Takıldığım ağın da ezeli bitsem derim
Bezme kadehi sersen vakit dolacak sayda.
 
Ayları, yıla döktüm yılı yıla ekledim
Kendinle bir de beni çekerek/ten sündürdün
Geçmişe milat diktim gurbet sıla bekledim
Sende bulduğum beni bir Leyla’ya döndürdün.
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..