Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '11

 
Kategori
Şiir
 

Sende gözyaşı bende tufan

Sende gözyaşı bende tufan
 

kalbinin odalarında gezinirim

her oda içine çeker beni

korumak istercesine dışarıdan

annem, okuyup üfleyip çıkardı beni dışarı

ben okunmuş bir çocuğum

okunmuş şekerlerle ağzı tatlanan



kalbinin odalarında bir çocuk kaybolur

atından düşen süvariyi çabuk vurur düşman

bir savaşta çıkardım zırhımı

bir denize söyledim bir ona açtım sırrımı

göğe gerilirken yağmuru taşıyan bulutlar

sende gözyaşı bende tufan

kaç yaşında olursa olsun

çocuktan farksız ağladığında insan 

 
Toplam blog
: 13
: 596
Kayıt tarihi
: 15.02.11
 
 

Edebiyat Bölümü mezunuyum. Uluslararası ilişkiler ve Yönetim Bilimleri alanında lisans üstü eğitim a..