Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

CENGİZ ÇETİK Yazar Şair

http://blog.milliyet.com.tr/cengizcetik

24 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

Sende Kaldı Yüreğimin Yarısı

Ömrümün karanlığında, güneşini hissederek
Sana verdim yüreğimin yarısını
İçine, aşkımın meyvelerini saklayarak
Söyleyemediğim sözleri gömerek
Büyüttüm… sevgimle
Suladım gözyaşlarımla
Besledim umutlarımla
Baharları yaşadım seninle
Sonbaharımda
Yazı getirdin sıcaklığınla
Düşüncelerimi aldın sarılığından
Maviliklere çevirdin
……… yüreğimde kalan aşkımın yarısıyla

Düşlerimin sahibi
Sende kalan yüreğimin yarısıyla
Nefessiz kalırım, ay tutulmalarında
Sevdamın sesi çıkmadığında
Ayrılık düşüncesi, ölüm olur içimde
İpek kanatlı kelebeklerin ömründe
Desem ki
Geceyi kırdım ay ışığında
Sakladım mülteci olmuş gönlümle
Öksüz olmasın diye
Pervasızca bekledim seni
Yağmurun bereketini
Güneşin enerjisini bekler gibi
……………………… yüreğimin kalan yarısıyla…
Cengiz ÇETİK-17.04.2011-FİNİKE
cengizcetik.com
 
Toplam blog
: 119
: 455
Kayıt tarihi
: 07.02.08
 
 

2017 Aralık ayında ilk romanım "POKENTRANLI GÖKMEN" okuyucusuyla buluşmuştur. Deneme- şiirler- öy..