Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '10

 
Kategori
Şiir
 

Sende kayboluyorum! Anlıyor musun?

Sende kayboluyorum! Anlıyor musun?
 

Üşüyorum!


Gecenin ilerlemiş saati
Sensizliğin ayazındayım.
Seni düşünüyorum
Ki hiç düşünmediğim an yok.
Üşüyorum
İki elim cebimde
Yürüyorum .
Karanlık sokaklarda
Sende kayboluyorum.
Seninle doluyum
Yüreğim kıpır kıpır
Anılara akıyorum.
Deli dolu,
Coşkulu,
Ve hırçın...
İki elim cebimde
Sensizliğin ayazında
Yürüyorum
Karanlık sokaklarda
Bir başıma
Üşüyorum
Sel soluyor ciğerim
Sen atıyor Yüreğim
Sana akıyorum
Kızılırmak gibi.
Deli dolu,
Coşkulu ve Hırçın...
Yağmur çiseliyor ince ince
Rüzgar olup Sana esiyorum
Gecenin sessizliğinde
İki elim cebimde yürüyorum.
Sensizliğin ayazında
Üşüyorum .
Anılar akıyor önümden
Sen oluyorum.
Anlıyor musun?
Duyuyor musun...!
Sen içiyorum
Sarhoşum
Sen kokuyor nefesim.

Mart 2010/İZMİR 

 
Toplam blog
: 221
: 1905
Kayıt tarihi
: 27.09.06
 
 

Evli bir kız çocuğu babasıyım. Yüksekokul mezunuyum. Bir kamu kurumunda çalışıyorum.16.03.2017 ta..