Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ekim '11

 
Kategori
Deneme
 

Sende kayboluyorum

Sende kayboluyorum
 

Yağmurlu bir Eylül akşamı

Dalgalar köpük köpük

Döverken sahili

Sırıl sıklam yürüyorum.

Baş başa..Senle (Ben)

Kök hücrelerimde Sen

Senle bütünleşen.

Ben…

Hırçın dalgalar dövüyor sahili

Saçlarım tarumar

Çığlık çığlığa martılar

Sevişiyor gözyüzünde

Sahil boyu

Saçak altına sığınmış insanlar

Paçalarıma kadar ıslanmış bir halde

Baş başa (Ben) Senle

Bütünleşen Ben

Suratıma çarpan

Dalgalara,

Umursamadan

Kendi dünyam(ız)da

Sana kayboluyorum

Yüreğimde sen,

Gözlerimde sen

Nefesimde sen,

Sen koksun diye bedenim

İliklerime,

Kök hücrelerime

Sen doldurup.

Yürüyorum.

Boy versin diye.

Yüreğimdeki sevdan

Yağmurla suluyorum.

Sonra uçan halıya binip

Dağ evine gidiyorum(z).

Şöminesi yanan

Mahzeninde güzel şarapları olan

Mor mum ışıkları altında

Baş başa (Ben)kadeh kaldırıyoru(z)m.

Sen içiyorum delicesine

Sen doluyor içim,

Sarhoş oluyorum.

Ve Gözlerim seni buluyor

Seni görüyor

Açıp kapamadan kirpiklerimi

Işıl ışıl parlayan,

Gözlerine doyasıya bakarak

Yüreğinde uykuya dalıyorum.

Ve sabahın

İlk ışıklarında

Sana uzanan ellerim üşüyor

Yanımda yoksun

İnanmıyorum ellerime

Açıyorum gözlerimi

Faltaşından..

Ellerim boşlukta kalıyor

Yoksun .

İsyan ediyorum sabaha


Güneşin doğuşuna

Bitmesin istiyorum

Bu bu rüya

Uyanmak istemiyor yüreğim

Kapatıyorum gözlerimi

Görebilmek için O rüyayı

Yeniden ve hiç bitmeden

Sende kayboluyorum

Olmuyor olmuyor

Ne uyku ne rüya….

Martılara soruyorum Seni

Kanatlarında getirsinler

İstiyorum Sen’i

Tutmanı bekliyorum uzanan ellerimi.

Sen kokan bedenim sırıl sıklam.

Yürüyorum Kordon boyu

Yürüyorum. Baş başa (sende kaybolmuş bir halde)

Damlalarda sen içiyorum

Sen doluyor içim

Üflüyorum nefesimi

Yüzde yüz sen çıkıyor promilim..

Sarhoşum bu gece

Sende kaybolmuşum

Yürüyorum sahilde….

 
Toplam blog
: 221
: 1905
Kayıt tarihi
: 27.09.06
 
 

Evli bir kız çocuğu babasıyım. Yüksekokul mezunuyum. Bir kamu kurumunda çalışıyorum.16.03.2017 ta..