Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Temmuz '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Sende olmak var

Sende olmak var
 

www.sevdimseni.net


Aylardan Haziran günlerden Salı. Herkes için farklı anlamı olan ya da sıradan bir gün. Benim için ise 24 Haziran Salı daha anlamlı. Yoğun duygu patlamaları yaşadığım ve şimdi de durulduğum bir gün.

Her zaman geldiğim bu sahildeki çay bahçesinde başka duygular içerisindeyim. Hiç işitmediklerimi duyuyor, hiç koklamadığım kokularla baştan çıkıyorum. Kısacık yaşadığım duygusal çalkantıdan çıktığımda ona karşı hissettiklerim daha da olgunlaştı adeta, daha bir sen oldum sanki…

Bugün anladım seni ne çok sevdiğimi ve özlediğimi
Anladım şimdi senin bende benim sende olmanın anlamını
Anladım bitanem sensiz devam etmemeli bu hayatım
Ve ne olur söz verelim,
Bir daha dünyaya gelirsek birbirimizi bulalım.

Seni doyasıya yaşamak istiyor bu yürek,
Senin avuçlarının içinde olmak senin sıcaklığını hissetmek istiyor
Fısıldasın istiyor sevdiğinin,

Seni seviyorum diye…

 
Toplam blog
: 8
: 1086
Kayıt tarihi
: 09.06.08
 
 

Üniversite eğitimimi tamamladıktan sonra Pazarlama alanında faaliyette bulunmaya başladım. Bir blog ..