Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Nisan '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sende olmayan bişey

Sende olmayan bişey
 

(Ç)alıntı


Mert odasında ve kapısı kapalı. Ben diğer odadayım. Seslenip kendimi yormamak için telefonunu çaldırıyorum ve Mert yanıma geliyor.

-Anne var ya, senin gibi telefonun vıcığını çıkaran bir Allah’ın kulu daha yoktur.

Millet gibi en azından telefon kulağıma yapışık gezmiyorum. Hem napsaydım, bağırıp ses tellerime zarar verip kendimi mi üzseydim?

-Anne seni duyan da akşam sahneye çıkacaksın zanneder.

Bırak şimdi sahneyi mahneyi de bana cevap ver.

-Peki anam… soru neydi?

Sayfama yazı girerken bişi dikkatimi çekti. ‘Paylaş’ diye biyer var. Orada da ‘f’ yazıyor. Neyi paylaşıyoruz, ne ki o?

-Anne inanamıyorum sana... bunu gerçekten bilmiyo olamazsın?

Bana alengilli laflar etme de soruma cevap ver.

-Boşver anne boşver... yok farzet... orada yazan şey zaten sende olmayan bişey.

Şiiii akıllı ol... benimle güzel konuş. Neymiş o bende olmayan şey?

-Of anne yaaa ne olcak, face. Teknoloji canavarısın işte kabul et.

Amaann face'miymiş. Bende bişi sandıydımdı... Neyse onu boşver de, sen en iyisi bana bi neskafe yap. Tek şekerli olsun ve karıştır şekeri. (Lütfennnn)

-Olur anam, istersen senin yerine içeyim bide?

Yok sen zahmet etme, ben kendim içerim de yanına çikolatamı unutma.

-Peki beni sonra azad edecek misin?

:)))))))))))

bu ne zulüm nedir bu zahmet
bu gidişin sonu kıyamet
kiracıyız bu dunyada yalan karışmıs sevdaya
iyisi mi beni azad et

:) İyi bayramlar.

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..