Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '11

 
Kategori
Şiir
 

Sende saklı beni anlat

Sende saklı beni anlat
 

manzara insan


Bana bir manzara tarif et içinde insan olsun. 

Bana öyle bir manzara tarif et ki; insan içinden manzara olsun. 

Gönlü anlat bana, ama sonsuz kainattan örnek verme. 

Aşkı , sevip sevilmeyi anlat , ama okyanustan hiç bahsetme. 

Coşup köpürmeyi, dağlara taşlara sığamamayı, gökyüzünü kağıt gibi yırtmayı anlat. 

Ama ırmaklardan , yanardağlardan haber verme. 

Yeşili anlat bana; canı , can vereni anlat . 

Ancak ormanlardan ağaçlardan , kuşlardan bahsetme. 

Aşka feda olmayı, yanıp tutuşmayı anlat. 

Ama sakın gül ve bülbülden dem vurma, Şirinle ve Ferhat’a dokunma. 

Çaresizliği de anlat bana, dermansız kalmış dizden , halsiz gönülden, Sararmış benizden söyle. 

Ama misallerinde , kuyusunda hapis Yusuf’tan , Balık karnında saklı Yunus’tan inilti duyurma. 

Ümit ve umudu anlat bana. 

Anlayışı, hoşgörüyü söyle. Sakın Yunus’tan, Mevlana’dan açma. 

Bana seni anlat. 

Yüreğini, sana özgü motifleri,  

Ortaya çıkmamış, duyulmamış, görülmemiş,  

Bilinmemiş ve koklanmamış, Sende, senden bile habersiz kalmış,  

Ayak basılmamış taraflarını, örnek vermeden,  

Deliller getirmeden, sadece gözlerinle,  

Söze hapsetmeden, sadece gönlünle ,  

Dudak kıpırdatmadan, Aşkı anlat, gözyaşını anlat ,  

Sende saklı beni anlat. 

 
Toplam blog
: 63
: 547
Kayıt tarihi
: 19.07.10
 
 

Bir arkeolog gözüyle dünyaya bakan, aşk gözüyle kendini kazan, can gözüyle kainatı bulan, adam gi..